Nog maar één nachtje slapen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Schrijver - WaarBenJij.nu Nog maar één nachtje slapen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Schrijver - WaarBenJij.nu

Nog maar één nachtje slapen...

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

24 Februari 2014 | Nederland, Amsterdam

Na een half jaar heel veel werken waarbij ik toch minder tijd overhield dan ik van tevoren dacht, gaat het échte genieten van mijn tussenjaar vanaf morgen dan eindelijk beginnen! Afgelopen week was zo ongelofelijk volgepland met het afspreken met vrienden en vriendinnen die ik ga missen, dat ik bijna geen tijd overhield om in te pakken! Inmiddels staat mijn backpack klaar en zit ik voor de laatste keer in de aankomende maanden op de bank met mijn laptopje op schoot en word ik nog eventjes goed verzorgd door moeders.

Nog maar één nachtje thuis slapen en dan vlieg ik om 12 uur weg uit Amsterdam naar Kuala Lumpur om vanaf daar naar Melbourne te vliegen. Heel veel uurtjes in de lucht dus, maar ik moet er wat voor over hebben om van mijn droom werkelijkheid te maken!

Als ik eenmaal in Australië ben aangekomen is het plan om drie maanden lang vanaf Melbourne langs de oostkust naar Cairns te reizen en dan aan het einde een weekje outback te beleven en onder andere de Uluru te zien!

Het aftellen is eindelijk bijna afgelopen en nu mag mijn familie beginnen met aftellen totdat ik weer terug ben! Ik hou jullie op de hoogte van mijn avonturen Down Under in het zonnetje!

  • 24 Februari 2014 - 15:46

    Gaby:

    Spannend!! Slaaplekker vannacht in je eigen bedje! :)

  • 24 Februari 2014 - 15:53

    Ruud Postma:

    Heel veel plezier Anouk. Geniet er van.

  • 24 Februari 2014 - 16:11

    Alice:

    Onwijs veel plezier!! Pas goed op jezelf!
    En ik zal goed voor je mams zorgen!

  • 24 Februari 2014 - 16:16

    Mama:

    Geniet van deze prachtige reis en kom heelhuids terug! Ik zal je missen lieve schat

  • 24 Februari 2014 - 16:45

    Anna:

    Heeeel veel plezier Anouk, maar dat gaat helemaal goed komen!

  • 24 Februari 2014 - 17:13

    Desiree:

    Heeeeel veeeeel plezier ! zo leuk dat je dit gaat doen !!
    Ik leef wel mee met je ouders hoor want ik weer precies hoe het voelt maar ze zullen ook wel reuze trots zijn! gelukkig is er Skype en dat maakt de wereld heel klein.
    Ik zal je blog goed in de gaten houden !!!

    dag dag !

    Desiree

  • 24 Februari 2014 - 18:18

    Joop Schrijver:

    Genieten,mis je nu al.tot morgen swaai je ff uit.pappie

  • 24 Februari 2014 - 18:52

    Quincy:

    Lieve nouk!
    Heel veel plezier! Maak er wat leuks van en geniet ervan!
    We zullen je missen!!! , maar voor je het weet ben je alweer terug!
    Wanneer je terug bent hebben we gewoon dubbel feest..
    Jij terug en ik 2 dagen later jarig! Hahah

    Hoop dat je vannacht een beetje kan slapen & zo niet kan je lekker in het vliegtuig slapen hahaha
    Elk nadeel heeft z'n voordeel ;)

    DikkeKus & knuf quinccc <3

  • 24 Februari 2014 - 22:48

    Josse:

    Noekkiee koekkie!
    Ik ben zo trots op jou dat je je droom nu echt gaat beleven. Het dromen is voorbij en daar ga je dan. Dat wat jr al zo lang en graag wilde doen. Ik ga al je verslagen bij houden. Vergeet nooit, je kan nooit te veel van je zelf later horen! En denk aan dat onderbuik gevoeletje daar ga jij deze reis mee rocken! Heel veel plezier! Super dikke mega knuffel en kus van mij( in het echt hebben we het al heel vaak gedaan :P)

    Kus kus kus

  • 25 Februari 2014 - 00:19

    Merel:

    R.E.S.P.E.C.T. <3

  • 25 Februari 2014 - 10:02

    Silvia:

    heel veel plezier .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 4987

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 20 Mei 2014

Australia 2014

Landen bezocht: